Tjabba tjena hallå

Hur har du haft det idag =)?
Jag har haft en bra men BLÖT dag! Har gått med våta skor HEEEELA dagen =/. Men nu har jag fått av mig strumpor och skor, så nu känns det lite bättre igen =D.

Har varit på Bulycke Ridsällskap idag, vår andra ridskola. De har en jättejättefin anläggning, och man stormtrivs verkligen. Jag hittade redan en favorithäst oxå, ett fuxsto som kallas Bibbi, minns inte hennes rikitga namn =D.

Efter skolan sprang jag och Denise runt ett tag på backaplan, och jag köpte té (den ständiga téomanen i mig kunde inte motstå lukten av jordgubb och vanilj) och en såndär liten tesil som man kan ha direkt i tékoppen. Oj vad många gånger jag fick in ordet té i samma mening där, kände jag... ;D.

Kom hem med en buss vid 7, och åkte direkt till stallet. Hästarna stod inne och jag hade lovat att ta ut dem, så det gjorde jag, fast jag borstade lite på min vackra vackring först <3.

Nu blir det middag. Oxfilé, namnam =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0