Stallet

Nu har jagt slappat en stund på soffan med kaffe och macka. Det blir så jäkla gott kaffe med våran nya kaffemaskin =).
Kollade på ett avsnitt av Scrubs när jag ändå låg där. Hur kul som helst xD.

Nu ska jag åka till stallet. Ska nog rida ut idag tror jag. Har inte gjort det på länge.... Sen blir det nog lite lastning oxå, jag måste försöka hålla igång det från lägret.
Idag kom bilderna som Julia tagit under lägret förresten! Vi lovade, hon och jag och Charlotta att vi skulle skicka bilderna till varann, så att alla får alla bilder. Ska kolla igenom dem sedan. Och mina ska jag skicka i morgon, eller nej, jag måste hitta ett kuvert i rätt storlek först=).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0