Sorry

För det dåååliga updateringen idag =S. Har liksom inte haft någon chans att komma åt datorn ;).

Igår åkte vi till Gbg och mötte upp med Josefina och hennes mamma. Det var mycket trevligt, vi gick först en sväng till Gina tricot (jag hittade fem toppar och mamma ett halsband, vi betalade 160 kr för alltihop. What can I say, älskar rea =)), sen gick vi och fickade på Avenyn, tror stället hette Ljungbergs. Gå INTE dit! Jag beställde en slags mousse liknande kaka som skulle smaka kaffe; den smakade plåt, jag skojar inte! Och en kopp té, som kostade 19 kr, när jag sedan skulle välja smak var det Willys påste. Nej, det var ingen höjdare.

Sedan gick vi och kollade jättesnabbt på götaplatsen där det var en gospelkör, och sedan vidare till Liseberg för att lyssna på Åsa Fång som tolkade Edith Piaf.
Hon var en jätteduktig sångerska, verkligen, men det var liksom inte min grej, riktigt... Jag och Jossan tröttnade efter ett tag och lämnade mammorna, sedan gick vi runt i souveniraffärerna ett tag istället.

De sov här och igår när vi kom hem kollade jag och Jossan på Prinsen och jag, medans mammorna tjötade. Vid två gick vi och la oss. Var lite trött i morse.

Idag har jag inte gjort jättemycket; grejat lite med hästen och lasttränat bl.a. Det gick sådär, är inte helt nöjd... Sandra var här en stund nu på kvällen oxå, vi planerade lite inför att vi ska åka till Lidköping om några veckor, hon och jag och Charlotta. Vi bestämde oss oxå för att ta en tripp till stan i morgon.

Nu ska jag sova, för jag ska hämta Sandra halv 10 i morgon.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0