Missed me?

Har ni saknat mig? Nja knappast, men nu är jag tillbaka iallafall =).

Har varit jätteskönt ute på Flatön, man kan liksom koppla bort allt annat och bara njuta av att göra ingenting! Jag och Charlotta har gjort ingenting-saker hela tiden. Spelat kort, läst och sånt =).  Undantagen var väl att vi fiskade en dag (fast vi fick ingen fisk ;)) och att vi igår cyklade till Kärlingesund för att bli hämtade i roddbåt av Sandra som visade oss Bassholmen =). Det är hur fint som helst där ute, och de har gamla Allmogebåtar. Såna i trä som ska likna riktigt gamla båtar. Vi fick gå ombord på den största, Blixten, som var "öns stolthet" som Sandra beskrev det. Hon berätta att hon och hennes familj o de andra familjerna där ute brukar segla de mindra allmogebåtarna, och att det är lite läskigt, för välter de så sjunker dem!

Pappas bygge börjar oxå ta form "på riktigt". Nu börjar man se att det faktiskt ikommer bli riktigt fint, inte bara en lite större stuga än innnan.

Inga bilder fick jag tyvärr, för jag glömde att smuggla med mig mammas kamera. Men nu kommer jag aldrig mer behöva smuggla nån kamera för min kamera kom i tisdags!!!!
Den är hur underbar som helst! Jag tog några slarvbilder igår, och bara de blev jättefina!

Dagen ska ägnas åt kameran, tror jag. Någon segling imorgon lär det ju inte bli med det här vädret... =/

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0