Imorgon smäller det =)!

I morgon drar vi till ULLARED! Ni kanske tycker att jag är skittöntig som tycker att det är så roligt, men för mig är det verkligen julafton. Och min födelsedag. Tillsammans =).

Det blir ett litet gäng som åker; traditionen är att det är jag, mamma, Charlotta och hennes mamma, men i år är det även min brorsa (en utav dem) Rasmus, och hans Mia. Åhh, det är så kul att de ska ha barn! I November. Jag längtar till att bli faster på riktigt. Har redan två brorsbrn egentligen, men de träffar jag aldrig. De tillhör en av mina bröder på pappas sida, och de bröderna har jag kanske träffat 10 gånger under mina 16 år...

Iallafall, på min ullaredslista står bl.a:

Jacka
Ridbyxor (helst tre par)
Tights
Linnen (de har jättesköna, för typ 40 spänn)
Trosor
Värmespolar
Puder
Dagcreme
Textilpenna
Färg
Väska
Grimma
Lypsys (kan inte leva utan...)
Tuggummi
Jeans
Fotopapper
Vax
Shorts
Höga ljusstakar

Plus en hel massa annat =).

Nu ska jag sova och ladda. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0