Hemma!

Är hemma igen =)

Var hos Josefina igår med mamma som är kompis med hennes mamma. Det var jättetrevligt, det är det alltid hos dom =), och vi åt jättegod mat; först revbensspjäll och sedan en svamp/ost/baconpaj. Mums!
Sen kollade vi på Eternal Sunshine Of The Spotless Mind. Den var ganska bra, men lite konstig film, och jag var så trött så jag önskade mest att den skulle ta slut... Men sensmoralen var typ att kärleken övervinner allt, och det är ju en gullig tanke =D.
Vaknade halv elva i morse, skönt =). Har inte fått sova riktigt helt ut på länge. Åkte vid 1, typ från Jossan och åkte till min moster en snabb sväng, hon hade fler kläder som hon ville att mamma o jag skulle kolla igenom innan hon slängde.Hittade en klännning som jag ska sy om lite, och en del basplagg, typ en vit T-shirt.

Direkt när jag kom hem ringde jag till pappa och kollade allt med Flatön imorgon, och sedan till Charlotta för att kolla med henne =D. Åker vid 10-tiden i morgon... Måste packa klart idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0