Hej i lingonskogen =)

Nä jag skojade bara, men hej på er! Har ni haft det bra?

Jag åkte med Sandra till Gbg idag, vi tog tåget vid 10, så jag orkade inte skriva i morse =/. Det är okej va ;)?

Fyndade ett par grejer; ett JÄTTEsött halsband, två coola och söta muggar som följer med mig när jag en dag flyttar hemifrån, och en pandaberlock, typ. Ska visa allt sen, plus sakerna från i förrgår =).

Det fanns ett par jättecoola solglasögon oxå på Gina Tricot för 15 kr, men jag kände att jag inte kunde med att köpa dem. Jag har nästan inga pengar, och det jag har måste sparas till Lidköping... Sedan har jag ju faktiskt redan tre par =).

Vi provåkte vägen till min skola igen. Jag måste ju veta vägen, det är inte långt kvar nu =S. Det har krånglat ännu mer med skolan, förresten! Byggarbetarna som renoverar har tydligen inte blivit klara i tid, så första "dagarna" får vi gå i Vasakronans lokaler ett stenkast därifrån... Hmm, jag börjar bli lite irriterad på allt detta velande. Men denna gången var det ju faktiskt inte skolans fel, utan byggarnas.

Nu ska jag dricka något, typ saft, och eventuellt ta en kopp kaffe.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0