Godmorgon

Nu har en trött Alice fått sova gott och länge =). Även om jag längtar tillbaka till lilla Idala hela tiden var det väldigt skönt att få sova i sin egen säng ingen =D.

Jag har verkligen haft det helt underbart, som jag sa igår. Jag har ju varit på "Maria lägrena" två år tidigare, men detta var lätt bästa året =).
Själva jobbet, med Lord har gått hur bra som helst. Han har varit så lugn, och det känns verkligen som en välsignelse att han är det, med tanke på hur stissig och jobbig han varit ibland förr. Och det känns så skönt att veta att det är min förtjänst! Att jag har jobbat mig dit, eller nej; att vi jobbat oss dit tillsammans.

Har träffat så underbara människor oxå! Ida och Julia var de jag (och Charlotta som oxå var med) kom riktigt nära.
Det var två tjejer till, Christin och en annan Charlotta, men det blev en annan grej med dem.
Jag saknar redan Ida och Julia så himla mycket, vi hade så roligt. Vi skrattade typ hela tiden =), ibland åt ganska töntiga grejer, men ibland är det ju skönt att vara lite omogen =). Samtidigt hade vi en del seriösa diskussioner oxå.
Vi ska träffas snart igen har vi bestämt.

Nu ska jag sätta mig och gå igenom bilderna lite bättre. Kollade igenom dem lite snabbt igår kväll, men nu ska ajag kolla lite mer noggrant, och välja ut vilka jag ska skicka. Det var jättemånga, nånstans runt 656 bilder, tror jag =)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0