Godmorgon =)

Phew, vad trött jag var igår när vi kom hem! Orkade inte ens sätta på datorn =S.
Det blev en massa coola grejer igår, kläder, underkläder, ramar, ridbyxor... Ska visa allt men i små doser, tror jag.
Rasmus och Mia var med oxå och shoppade lite, en hel del grejer till bebisen =)! Mia och jag köpte likadana tröjor, fast olika färg, utan att veta om det, det tyckte jag var lite roligt =0).

Nu har jag dock inte tid med att visa någonting, för idag är det en spännande dag; Jag börjar gymnasiet! Det betyder att min grundskoletid är för alltid över, och att jag har tre år kvar till friheten. Det känns faktiskt så, fast jag inte fasar för att skolan börjar igen, som jag gjort alla andra år. Det känns roligt att jag ska få börja på något helt nytt. Jag kastar mig in i det här, och vet inte vad som kommer hända på vägen. Det är ju ingen vanligt gymnasium direkt heller, hästgymnasium är lite annorlunda...

Klockan 1 börjar jag, men jag ska ta ett tåg som går 11.21. Det känns minst krångligt att ta tåget, så det är värt att jag får vänta 20-25 minuter extra. Jag kan ju gå en promenad, eller gå in på Myrornas vid järntorget...

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0