Godmorgon

Har iochförsig varit vaken i några timmar redan; försöker sakta men säkert återanpassa mig till den "normala" dygnsrytmen. Den drar ju igågn på Onsdag.
Skolan börjar ju på tisdag, men då börjar vi kl 1... =)¨

Börjar bli lite nervig nu! Det är tre dagar kvar, och en helt ny (alltså splitterny, både för mig och överhuvudtaget) skola, och ingen jag känner. Brr, det fladdrar faktiskt lite i magen =).

Idag har jag inget direkt jag har planerat. Ska fixa mina naglar nu, det behövs! Och sedan får vi väl se var dagen tar mig =). Är det fint väder ikväll kanske jag och Charlotta ska fiska.

Och så ska jag ju såklart skriva på min Ullaredslista! LÄNGTAR! På måndag.... Då blir det shoppa av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0