FÖRLÅT!

För att jag inte skrivit nåt! Har haft fullt upp...

I torsdags kväll var jag på körkortskurs, yeay, så snart får jag börja övningsköra =D. Kom hem seeent och skulle upp på fredagen.

På fredag morgon orkade jag bara inte skriva, och på eftermiddagen var Denise med mig, och hon sov även här, så då kändes det lite taskigt att sätta sig vid datorn...
Vi var på tre hästra igår, föresten, och jag la undan en säkerhetsväst =D. Det är ett krav från skolan att man måste ha det, dels när vi rider på ridskolan och när vi är på vår praktikplats, så det kändes bra att jag hittade den =). 700 kr är ju inte heller så mycket för en bra säkerhetsväst ;D.

Idag har jag egentligen bara varit i stallet. Följde Denise upp till stallet vid ett, och sedan träffade jag Charlotta i stallet vid tre. Vi red ut, Katti och capella följde med oxå. Sen satte vi upp nya staket, till en hage med lite mer bete i.

Nu är jag iallafall tillbaka =D. Fast just precis nu ska jag äta =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0