Förbannad/Godnatt

Är så fruktansvärt jävla förbannad!
Har ju äntligen bestämt mig för min kamera, som några av er kanske vet, min älskade Casio Exilim Z1080, och nu idag skulle jag äntligen komma till skott och beställa den från elgiganten på nätet, för den finns inte i butik.
Gick in på sidan, letar reda på kameran och trycker på köp. Det funkar inte! Har försökt flera gånger, det går inte...! Går man till kundvagnen är den tom, och när man trycker på ikonen köp händer ingenting! INGENTING!
Jag tror jag blir dum i huvudet snart, detta är sådant som bara händer mig. Det funkar med andra produkter, bara inte med denna kameran! Och det står ingenting om att den skulle vara slut i lager eller någonting... Min vanliga tur.

Nu har jag lugnat ner mig lite efter första raseriutbrottet, cyklade till stallet för att dämpa humöret lite. Lord var hur mysig som helst, han gosade. Jag bara satt hos honom i hagen, det är en sådan underbar känsla, att bara vara tillsammans med honom <3. Jag kan känna att jag måste inte göra någonting med honom, det viktigaste är ibland att kunna göra ingenting tillsammans.

Godnatt =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0