Beställd!

Min kamera + 2 GB minne är på väg!


Det blev en rosa istället för en blå... Hmm =/

Bråkade vidare med Elgiganten.
Eller bråkade och bråkade, såhär var det: Igår försökte vi beställa min kamera från elgigantenonline. Det gick inte. Försökte flera gånger, men ingenting hände.
Idag försökte jag igen. Likadant nu, tryckte på KÖP men inget hände. Ingenting i kundvagnen.
Tänkte att kameran kanske inte fanns i lager, men varför sår inte det isåfall?
Listade till slut ut att det var minneskortet som fanns med i paketet om inte fanns. Listar senare oxå ut att det inte går att beställa kameran bara. Man MÅSTE beställa det som ett paket.
Ringer till elgigantens service som ska ha öppet från kl.10 på Lördagar. Det går fram signaler i en kvart, ingen info om tt man hamnat i telefonkö eller någonting, bara signaler i 15 minuter.
Ger upp, och beställer från FotoKungen istället.

Efter att ha köpt en telefon som bara går sönder hela tiden och misslyckats med att beställa en kamera tänker jag aldrig mer köpa nåt på elgiganten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0