Åh vad trött jag är!

Grr publishme.se krånglar igen!

Har varit i stallet och packat nästan klart. Tittar mest in för att säga godnatt, och så. Ska såklart inte sova riktigt än, men ska sätta mig och kolla på teve en stund och sedan läsa =D. Håller på med sista delen i triologin, snart kommer "recensionen" =).

I morgon bitti tittar jag nog in en liten stund, men sedan inte förrän ons =/. Även om jag får ta med mig laptopen till Flatön får jag nog inte ha internet med mig. Mamma måste ju hålla kontakten med sina pojkvänner =S...

Pussar och Godnatt



Världens vackraste <3

Kommentarer
Postat av: veronica

vacker..din egen ?

2008-08-07 @ 23:30:38
URL: http://metrobloggen.se/veronicaelf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0