Träning o sånt :)

En mycket trött Alice har precis kommit hem efter en stressig dag. 
Vart i skolan från 07.50 till 16.00, och sen utvecklingssamtal på det (Nils, min matte och fysik lärare och tillika klassföreståndare, är det tråkigaste någonsin haft ett par byxor. Om en träbit och en tegelsten fick barn skulle det vara Nils...). Sen hem och käka grillad kyckling. Muma muma.
Sen stallet och dressyrträning. Pust, jobbigt, men nyttigt!
  Det allra värsta var att en traktor på åkern brevid paddocken höll på att sprida skit, så nu luktar heeela jag, inklusive mitt hår kobajs. Yes! ;)

Puss Puss <3

PS. Fick tillbax resultaten från svenska Nationella proven idag. Jag fick högsta betyg på alla tre delar! Yeay!!!! Är superduperglad... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0