Tidigt...!

Ojojoj vad trött jag e! Igår var det tjejkväll igen hos Sara, det var kul, jag och Regina och Marie och Erika satt ute osnackade medans de andra sjöng singstar:).
  Nu är jag uppe så här tidigt en söndagmorgon (klockan är 10 i åtta och jag har varit uppe och bytt lakan i min säng och plockat ur diskmaskinen) därför att jag måste hinna med min kära lilla häst innan jag ska åka till Horse Show som börjar 10 (tror jag (: ). Min kära lilla häst hoppade jag förresten med igår och det gick superbra! Bättre än det har gjort påväldigt länge, och det kändes som en självförtroendeförstärkande händelse...
  
På Horse show idag blir det världscupfinalen i hoppning bl.a yeay!!
image35

Älskar dej Lord <3
(Visst är vi söta? ;)

Kommentarer
Postat av: carro

så sött..
Ha en bra dag.
Kram

2008-04-27 @ 08:14:46
URL: http://underbliven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0