Söndag.

Oj nu var det visst några dagar sedan igen...  :S
Det är söndag idag. Blandade känslor. Skola i morgon= Minus
                                                                       Träffa bröderna idag= Plus
                                                                       Vackert, vackert väder= Plus
                                                                       Lastträna med Lorden= :S
Känner mig lite duktig idag faktiskt. Gick upp åtta (!) och gick ut på en snabb prommis.
Skönt, men jobbigt för jag gick såpass fort.

Ska lastträna sedan som sagt var. Jag har nämligen en häst som råvägrar åka transport, och tanken är att vi ska komma igång och tävla (hoppning) i vår/sommar igen.
Hopptränade igår. Det gick jättebra! Fast Låddan var så himla pigg bara...
Shoppade lite igår oxå. Ett par nya jeans och en kofta blev det. Göttigt.

Nu ska jag snart åka o hämta charlotta.

puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0