SO

Idag har jag huvudvärk. Jippi. Och Jag måste ägna de kommande 3-4 timmarna till att färdigställa ett SO arbete om världsreligionerna. Jag kan snart allt det finns att kunna om Kristendomen, Judendomen, Islam, Hinduism och Buddhism. När jag är klar ska jag göra som Siddharta (Buddha) och sätta mig under ett träd för att meditera mig till sanningen... ;)

Småmissarna e så söta! Vi har fått kattungar, har jag inte sagt det?!
5 stycken var de från början, men den lilla svanslösa dog :(. Så nu e dom bara 4. Men dom är i alla fall jättesöta :D.
Aragorn och Gimli är dom enda namnen som e klara. Ska lägga upp bilder så fort jag hittat...

Nope, nu e det tyvärr pluggdax.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0